Nyhed

Erhvervsstyrelsen inviterer til Nemhandel Forum VII. Den 13. Juni kl. 13.00 - 16.00

Nemhandel Forum VII vil blive afholdt i et nyt og anderledes "workshop"-format. Temaet for forummet vil være "Hvordan får vi onboardet virksomheder med standardbogføringssystemer i Nemhandelsregisteret og får dem i gang med at e-fakturere?".

  • 24. maj 2024

Målgruppen for forummet er udbydere af standardard bogføringssystemer og adgangspunktejere. Som deltager på forummet skal du være klar til at indgå i en workshopgruppe og arbejde med hovedtemaet samt underliggende muligheder og barrierer i Nemhandels infrastrukturen.

Foreløbig agenda

Velkomst og opfølgning fra sidste Nemhandel Forum

  • Introduktion til eftermiddagens tema og forløb
  • Eksternt oplæg TBC
  • Workshop: Hvordan får vi onboardet virksomhederne?
    • Drivere for e-fakturering og hvad I har brug for fra myndighederne? 
    • Tekniske muligheder og barrierer
    • Muligheder og barrierer ved dokumenter
    • Lovgivningsmæssige muligheder og barrierer
  • Opsamling på workshops
  • Networking 
  • Afslutning 

Du finder tilmeldingen her: Tilmelding til Nemhandel Forum VII. Den 13. Juni kl. 13.00 - 16.00 

Praktisk 

Erhvervsstyrelsen er vært for mødet, som afholdes i Dahlerups Pakhus Langelinie Allé 17, København Ø, den 13. juni 2024 kl. 13.00-16.00. 

Parkering på adressen er på egen betaling.